gevulde eieren

Al jaren maken wij in onze familie  gevulde eieren volgens dit recept en vinden het nog steeds heerlijk!

Wat heb je nodig:
6 eieren
klein uitje
zakje dipsaus paté royal van Duyvis
bieslook
peper
zout
mayonaise
ketchup

Bereiding:
Kook de eieren hard in ± 9 minuten en laten schrikken in koud water
eieren pellen en doormidden snijden
haal de dooiers eruit en doe die in een kommetje
voeg daar ook aan toe;
wat gesnipperde ui
2 eetlepels (halva) mayonaise
inhoud zakje dipsaus
naar smaak peper & zout

Dit goed mengen
als je een garneerspuit hebt dan kun je mooie torentjes maken in de eierhelften en anders schep je het met een lepeltje erin.
Garneer het naar smaak met wat mayonaise en ketchup
Daar boven op wat bieslook

Eet smakelijk en ik ben benieuwd of dit recept in de smaak valt!


Reacties

  1. oh heerlijk gevulde eitjes. Ik heb er mijn eigen receptje voor. Ik ben van plan ze met pasen te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vertel.... wat is jouw recept??
      fijne paasdagen toegewenst, groetje van mij

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moorkop

Tompouce of Tompoes...

Sfeerlichtjes

Totaal aantal pageviews