ATC cards

Wil mij wat meer richten op atc-kaartjes (artist trading cards) inplaats van pocketletters maken.
Als je een pocketletter maakt moet je 9 vakjes vullen met een thema.
Van atc-kaartjes kun je een serie van 3 of 4 maken die dan hetzelfde thema hebben of een editie die exact hetzelfde zijn en een origineel kaartje, dan is er maar 1 exemplaar van.
Ik vind 9 kaartjes best veel en het lijkt mij leuker om je helemaal uit te leven op 1 of 3 kaartjes.
Deze kaartjes heb ik gemaakt met distress-inkt met stencils en gebruik gemaakt van stempels.
De 1e serie van 3 kaartjes is het thema wildlife en de 2e serie het thema beach.






Reacties

  1. Wat zijn ze supermooi!
    Vooral het zomer trio is echt cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind 9 vakjes ook erg veel en ik heb dan ook al heel lang geen pl's meer gemaakt. Een goed idee 3 vakjes, dat is te overzien. Erg mooi zijn ze geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een sfeervol gezellig trio Sietske ...
    Fijne dinsdag ...
    lieve grotjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moorkop

Tompouce of Tompoes...

Sfeerlichtjes

Totaal aantal pageviews