Pocketletters

Was al een tijd geleden dat ik pocketletters heb gemaakt want er komt altijd wel weer iets nieuws op mijn pad wat ik moet uitproberen.
Maar vind het nu weer leuk om te doen, de eerste is een romantische steampunk geworden.
In een vakje heb ik een echt veertje geplakt met tekst erbij.

De 2e heb ik gemaakt voor een swap met Mieke, ze vind vogels, bloemen en vlinders leuk en daarom maar een combinatie gemaakt van die drie.
Op de laatste foto kun je zien wat ik meegestuurd heb aan goodies.






Reacties

  1. Leuk Sietske. Ik vind het altijd moeilijk om alle vakjes met iets leuks te vullen. Zowel de voor- als achterkant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Alice, ja dat valt niet altijd mee.... je kan ook een 3 vaks maken, knip je de pl in 3 stukken.
      Hoef je minder te vullen en minder werk!
      Heb er nu 1 gemaakt, zal ik binnenkort plaatsen en ik heb nog een swap om een 3 vaks te maken.

      Verwijderen
  2. Wat is dat mooi!! Ik heb alles wel een paar keer bekeken, het is zo knap gemaakt, en er is ook een achterkant?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Loes, de onderste foto is een achterkant en daar stop je allemaal kleine dingetjes in (goodies) en dan kun je met andere mensen ruilen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moorkop

Tompouce of Tompoes...

Sfeerlichtjes

Totaal aantal pageviews